O nas

Hanna Kowalik, jestem terapeutą Integracji Sensorycznej z wieloletnim doświadczeniem. W swoim dorobku zawodowym miałam przyjemność pracować w Przedszkolu Montessori Elipsoida, Przedszkolu Specjalnym Nr 213 w Warszawie. Obecnie skupiam się na pracy na własnej praktyce i współpracuję z Przedszkolem Małych Odkrywców w Skierniewicach. Cenię swoja pracę, wykonuję ją z przyjemnością, ponieważ nie ma nic lepszego niż patrzeć na zadowolone dziecko. Móc widzieć jak się rozwija, zmienia, i to co jest w tym najpiękniejsze to móc bezpośrednio w tym uczestniczyć.

W celu zdobywania coraz to nowej wiedzy, poszerzaniu zakresu specjalistycznych informacji regularnie uczestniczę w szkoleniach z zakresu integracji sensorycznej i nie tylko. Ważniejsze z listy szkoleń:

  • Integracja Sensoryczna I i II stopień w PSTIS
  • Pedagogika Marii Montessori
  • Wczesna interwencja. Elementy diagnozy i terapii dziecka w wieku od 0 – 12 miesięcy z zaburzonym rozwojem psychoruchowym
  • Terapia ręki
  • Grafomotoryka
  • Metoda Ruchu Rozwijającego W. Sherborne
  • Indywidualna Stumulacja słuchu dr.K.Johansena IA
  • Ms. Mary Kawar – Astronaut Training, Vision Screening & Integrates Visual-Vestibular Treatment Strategies
  • Dieta sensoryczna – optymalne wsparcie terapii u osób z zaburzeniami neurorozwojowymi – Tracy Murnan Stackhouse, Julia Wilbarger

Od 2010 roku jestem aktywnym członkiem Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej. Od 2016 roku wchodzę w skład jury Zabawki Roku organizowanej przez portal Zabawkowicz.pl.

Karina Fibur, jestem terapeutą Integracji Sensorycznej, pedagogiem, terapeutą karmienia, terapeutą ręki, a także trenerem umiejętności społecznych. Na co dzień pracuje jako terapeuta integracji sensorycznej z dziećmi ze spektrum autyzmu, z niepełnosprawnością intelektualną, ale także z dziećmi nerotypowymi. Poza tym prowadzę również zajęcia z zakresu terapii ręki oraz terapii karmienia. Dziecko jest dla mnie największą wartością, a kierunkiem jaki obrałam w swoim życiu, jest wspieranie jego wszechstronnego rozwoju, zgodnie z jego możliwościami i zainteresowaniami. Cały czas staram się doskonalić swoją wiedzę m. in. biorąc udział w szkoleniach, do najważniejszych należą:

  • Diagnoza I Terapia SI małego dziecka
  • Diagnoza I Terapia SI pacjentów z niepełnosprawnością intelektualną (NI)
  • Terapia Ręki w Teorii Integracji Sensorycznej
  • Diagnoza I Terapia Ręki – kurs I i II stopnia w ujęciu globalnym
  • Oswojenie ma znaczenie. Holistyczny program terapii karmienia –
  • Trening karmienia. Praktyczny warsztat terapeuty karmienia.
  • „Trener TUS” stopień 1
  • „Trener TUS osób z autyzmem i zespołem Aspergera” stopień 2